Bor du hos AFAB?

Vardagsrum med soffa i bakgrunden och dator på bordet.

Du som är hyresgäst hos Arvika Fastighets AB kan beställa inkoppling av fiber direkt in till din lägenhet.

Jag har en mediabox men ingen anslutning - vad gör jag då?

I många lägenheter är mediaboxen redan monterad men om anslutningen inte har aktiverats behöver det oftast göras innan du kan beställa dina tjänster. Kontakta oss via info@anslutarvika.nu eller via tfn 0570-76 40 76 så tar vi kontakt med dig och ser hur det ser ut på just din anslutning.

Vad gör jag om det inte finns någon mediabox i min lägenhet?

Då fyller du i beställningsformuläret nedan så hjälper vi dig att koppla in din lägenhet så att du kommer ut på vårt nät.

Hur lång tid tar det?

När vi har tagit emot din beställning tar det upp till 10 arbetsdagar innan det är klart hemma hos dig. Därefter kan du aktivera just de tjänster som du och din familj har längtat efter! Se här hur du beställer tjänst.









Kontakt

Skriv ut
Senast uppdaterad: 15 april 2021
Sidansvarig: Annelie Pettersson